משפט מסחרי / מיזוגים ורכישות

מדורג בקבוצת הדירוג של DUNS 100 ו-BDI Code

  • $index_logo['alt']
  • $index_logo['alt']

משרדנו מלווה חברות פרטיות וציבוריות מובילות, ישראליות ובינלאומיות, ואנשי עסקים פרטיים, בפעילותם המסחרית על כל גווניה. המטרה העליונה שלנו היא לסייע ללקוח להשיג את יעדיו העסקיים, תוך הגנה מרבית על האינטרסים שלו. לשם כך, אנו עובדים באופן אישי וקרוב עם הלקוח על מנת להבין את תכניותיו ושאיפותיו העסקיות, דבר המאפשר לנו לייעץ באופן מעמיק, ענייני ויעיל.

התחום המסחרי במשרדנו מנוהל על ידי ד"ר עו"ד אמיר שויצקי. אנו שמים דגש רב על מתן ייעוץ משפטי יצירתי, אשר נתפר באופן מדויק, המתאים ללקוח המסוים בסיטואציה הספציפית שבה אנו מייעצים. איננו מאמינים בפתרונות גנריים המתאימים לכל מקרה ובכל מצב, ועל כן נמנע מלתת מתווה פעולה אך ורק מפני שהוא "מקובל בשוק". באופן זה אנו מסייעים ללקוח להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורו.

משרדנו בעל ניסיון רב ומומחיות בתחום המיזוגים והרכישות, החל משלב תכנון מבנה העסקה, ניהול המשא ומתן וניסוח ההסכמים, ועד שלב השלמת העסקה. הייחודיות שלנו בולטת במיוחד בשותפות המלאה בכל שלבי המשא ומתן, תוך בחינת הסוגיות המתעוררות בזמן אמת הן בפריזמה המסחרית והן בפריזמה המשפטית, דבר המאפשר ניהול משא ומתן ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר.

אנו מלווים את לקוחות המשרד בפעילותם המסחרית השוטפת, ובכלל זה – עריכת הסכמים מכל הסוגים, כגון: הסכמי מכירה, הסכמי הפצה ושיווק, הסכמי זיכיון, הסכמי פיתוח, מיזמים משותפים ועוד. כמו כן, אנו מייעצים לדירקטוריונים ולהנהלות של חברות ציבוריות ופרטיות בסוגיות הקשורות לממשל התאגידי.

המומחיות, המקצועיות והניסיון הנרחבים שלנו בתחום המסחרי מאפשרים לנו לספק ללקוחות המשרד ייעוץ משפטי מסחרי ייחודי, ברמה הגבוהה ביותר, אשר משיא ללקוחותינו ערך משמעותי ותוצאות מצוינות.